انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
img not found!
img not found!

STDبا رویکردHPV

صفحه نخست انجمن اخبار انجمن
STDبا رویکردHPV
نوشته شده: روابط عمومی 1402/10/05 0 نظر

STDبا رویکردHPV

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن;

انجمن زیست شناسی دانشگاه رودهن با همکاری هسته فناور کشت بافت الوند و انجمن کشت سلول بافت با افتخار سمیناری علمی با عنوان quot;STD با رویکرد HPVquot; را برگزار کرد. این سمینار در تاریخ 1402/10/05 با حضور و سخنرانی سرکار خانم دکتر زهرا شفیعی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، و سرکار خانم دکتر شقایق یزدانی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی برگزار شد.

در این سمینار، مباحثی پیرامون بیماری های آمیزشی (STD) با تمرکز ویژه بر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) مورد بررسی قرار گرفت. دکتر زهرا شفیعی با توضیحاتی جامع درباره بیوتکنولوژی میکروبی و نقش آن در تشخیص و درمان HPV، مطالب ارزشمندی را ارائه کردند. همچنین، دکتر شقایق یزدانی با تاکید بر جنبه های ویروس شناسی پزشکی، به بررسی ویژگی ها و روش های پیشگیری و کنترل HPV پرداختند.

این سمینار با استقبال گسترده دانشجویان و اعضای هیئت علمی مواجه شد و فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و تجربیات در زمینه بیماری های آمیزشی و ویروس HPV فراهم آورد.

انجمن زیست شناسی دانشگاه رودهن از تمامی شرکت کنندگان و سخنرانان محترم برای حضور و مشارکت فعال در این سمینار تشکر می کند و امیدوار است با برگزاری این گونه رویدادها بتواند به ارتقاء سطح علمی و آگاهی دانشجویان و علاقه مندان کمک نماید.

با آرزوی بهترین ها

عضویت در خبرنامه انجمن

به صورت رایگان اخبار علمی را در ایمیل خود دریافت کنید

انجمن علمی زیست شناسی

انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، با هدف ترویج مهارت های کاربری زیست شناسی و همچنین توسعه علوم بنیادین در رشته زیست شناسی راه اندازی شده است